niedziela, 30 czerwca 2013

Photos in the new design are often unusual ... ♥

Taaaak trochę stare zdjęcia robione kalkulatorem ;P Brzydkie światło ale no cóż. Długo trzymałam te zdjęcia był ze mnie taki leń że mi się nie chciało ich dodać a i tak przygotowuję małą do jutrzejszeszej sesji^.^ Następne zdjęcia będą na pewno o wiele lepsze bo troche pogrzebałam i znalazłam fajne ustawiania w mojej cegiełce :'D
Na początek zdjęcia łysolka (jeszcze w starym ubraniu).






 Według mnie nawet jako łysol jest urocza ♥ 
A teraz zdjęcia już w wigu:






 C: Prawda że wyglądam ..... spektakularnie? ;3 I ten błysk w oku ^.^ Dzięki nowemu wigowi znowu mam ochotę na robienie zdjęć, według mnie jest śliczny.
Innych może dziwić dlaczego wig Cherry jest taki... inny(?) Dla niewiedzących od razu tłumaczę:

Ten wig nie wygląda na zwyczajny (?) ponieważ jest on zrobiony z włóczki czesankowej!!
Tak mimo to jest kupiony. Zresztą ... one są takie milutkie ♥
 Zbliżenie na twarzyczkę ^.^






 
+BONUS: Chciałam się pochwalić nowym kupionym numerem magazynu w siodle =^.^=
Wprawdzie kupionym jakiś czas temu ( ach, te zalegające zdjęcia) ale i tak tak jakby "nowy"
Bye, Myszowata*.*

3 komentarze: